• Przechowalnia 0
  • Szybki kontakt
    adwon (+48) 606 546 234

    adwon (+48) 664 159 084


             Zamówienia 
         (+48) 606 546 234
      
        

    GG:Meble HM

    Opinie
    Zestaw Dyzio1
    2,199,00 zł
    Zestaw Dyzio 2
    2,399,00 zł
    Narożnik ALABAMA
    4,570,00 zł 3,570,00 zł
    Narożnik ICE Promocja Wiosna 2017
    3,844,01 zł 2,999,00 zł
    Narożnik SPLIT
    2,443,27 zł
    Narożnik Giselle Max
    2,092,23 zł 1,560,00 zł
    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.

    Płacę z PayU

    Program Ochrony Kupujących

    Tu kupisz na raty PayU
    Santander Consumer Bank
    Kanały RSS
    • Brak aktywnych kanałów RSS
    Koszty dostawy

    Transport, koszty i termin dostawy mebli

    UWAGA!!!
    Koszty transportu są różne w zależności od zamówienia.
    Promocje nie łączą się, więc przed wyborem rodzaju płatności prosimy zapoznać się ze wszystkimi możliwościami dostawy, na każdym etapie zamówienia służymy wsparciem.

    Aktualne koszty transportu w 2017 roku:

    FORMA DOSTAWY KOSZT DOSTAWY
    Meble tapicerowane promocyjne 99 zł
    Meble Twarde 99 zł
    Sprzedaż ratalna 99 zł
    Meble tapicerowane wg całej oferty, nie będące w promocji 0zł
    Odbiór osobisty 0zł


    1, W związku z polityką rozwoju naszej firmy oraz podnoszenia jakości oferowanych przez nas usług, zamówione meble dostarczamy własnym transportem. 

    2, Koszty transportu są ustalane z każdym klientem indywidualnie. W celu ustalenia warunków dostawy prosimy o kontakt pod numerem 606 546 234 lub mailowo: sklep@meblehm.pl.
     
    3. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi od 0 do 180 złotych, w zależności od odległości oraz ilości zakupionych mebli. Przy zakupach na kwote wyższą niż 5000 złotych oferujemy - TRANSPORT GRATIS.

    4. Koszty dostawy nie mogą być wyższe niż zadeklarowane przez sprzedawcę.

    5. Termin dostawy znajdujący się w systemie przy każdym produkcie, jest terminem orientacyjnym.

    6. Termin dostawy zawarty w potwierdzeniu zamówienia musi być zachowany przez sprzedającego. 

    7. Termin dostawy może zostać przekroczony z powodów niezależnych od sprzedawcy a spowodowanych przez producenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o takiej sytuacji. 

    8. Jeżeli termin dostawy został przekroczony z winy sprzedającego a kupujący nie został o tym tym fakcie powiadomiony, kupujący ma prawo odmówić przyjęcia zamówionego towaru. 

    Akceptuję

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.