• Przechowalnia 0
  • Strona głównaRegulamin Sklepu
    Szybki kontakt


             Zamówienia 
      
    email sklep@meblehm.pl

    w treści e-mail proszę wpisać swój numer telefonu bądź sprawdzić odpowiedź w spamie.
        

    Sprzedaję na Allegro
    Zobacz moje aukcje na Allegro
    e Raty


    Alior

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
    Płacę z PayU
    Program Ochrony Kupujących
    Tu kupisz na raty PayU

    Regulamin Sklepu

    Regulamin sklepu internetowego "Meble HM" 

    1. Postanowienia ogólne.
    •  Mając na uwadze dobro naszych klientów oraz w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznego informujemy, że rozmowy mogą być nagrywane.

    • Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów na stronie internetowej http://meblehm.pl, które w indywidualnych przypadkach podlegają pisemnym negocjacją;

             1.2W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest

            korzystanie z jednej z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer,Opera – Mozilla, Firefox,

            itd.

     

             1.3 Sprzedawcą jest firma  "Firma  Usługowa Katarzyna Jakubczak" z siedzibą w Szałe/k.Kalisza ul.Zielona 6

              NIP 618-186-80-17 REGON 250933212 ;

     

    • Podane w ofercie ceny, są cenami brutto w walucie polskiej.

     

    1. Zakupy, płatności i dostawa.

     

    • Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są zamówieniami z obowiązkiem zapłaty;

    • Na wszystkie zamówione meble wymagana jest przedpłata produkcyjna w wysokości nie wyższej niż 30% wartości zamówienia. Potwierdzenie wpłaty przedpłaty produkcyjnej, tzw. "zaliczki produkcyjnej" jest jednocześnie podstawą do rozpoczęcia realizacji zamówienia. Istnieją wyjątki od w/w lecz każdorazowo są one indywidualnie ustalane i rozpatrywane z obsługą sklepu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą sklepu. 
    • Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę;

     

    • Sprzedawca umożliwia sprawdzenie towaru, oraz odbiór osobisty w filii w Szałe ul.Zielona 6 w godzinach 10-18 

     

    • Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail:
    • dane do wysyłki,
    • wybór płatności (pobranie lub przelew),
    • wybór kuriera lub Urzędu Pocztowego

    koszt dostawy:

    • za pobraniem

    - Narożniki i sofy 180 zł

    - stoły, szafy, meble w paczkach w zależności od rodzaju transportu i wielkości zamówienia od 20zł do 180 zł

    • przedpłata na konto

    - Narożniki i sofy 180 zł

    - stoły, szafy, meble w paczkach w zależności od rodzaju transportu i wielkości zamówienia od 20zł do 180 zł

     

    • telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,
    • ewentualne żądanie faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon fiskalny);
    • W wypadku zamówień mebli tapicerowanych produkowanych na indywidualne  zamówienie klient proszony jest o podanie:

    - nazwy i numeru materiału obiciowego dotyczącego zamawianego modelu

    - określenia rozmieszczenia materiałów obiciowych w zamówionym meblu jeżeli model przewiduje taką możliwość.

    - nazwy i numeru koloru, lub wybarwienia drewna jeżeli dotyczy.

    - w wypadku zamówienia narożnika innego niż uniwersalny określenia strony narożnika.

     

    • Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie 7 dni dokonać przelewu na dane "Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak" ul. Zielona 6 62-860 Szałe NIP 618-186-80-17 REGON 250933212 ;

                              ING Bank Śląski

    Nr konta: 78 1050 1201 1000 0097 0584 6476

    tytuł płatności: w tytule proszę podać Imię, Nazwisko, numer zamówienia

     

    • Każdy towar staramy się wysłać w terminie do 20 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki – zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi dostawa będzie niezwłoczna i nastąpi nie później niż do 8 tygodni. Jednakże ostateczny termin wysyłki uzależniony jest od naszych producentów, którzy okresowo, zwłaszcza w okresach świątecznych i sezonach wakacyjnych, zastrzegają sobie możliwość wydłużenia terminu produkcji mebli. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby w takich sytuacjach informować na bieżąco naszych klientów i o statusie zamówienia. Za utrudnienia przepraszamy, ale wydłużanie terminów produkcji nie jest zależne od naszego sklepu, nie mamy na to wpływu. 
    • Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;

     

    1. Odstąpienie od umowy.

     

    3.1  Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia

    w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą)

    „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;

     

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.

    "Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak"

    ul. Zielona 6,

    62-860 Szałe

    Telefon:  lub 606 546 234  lub 664 159 084

    e-mail: biuro@meblehm.pl

     o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (który dostępny jest poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe.

     

     „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://meblehm.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”

     

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

     

    3.2 Skutki odstąpienia od umowy

     

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

    Nie zwracamy kosztów obsługi płatności przez PayU. PayU pobiera procentową opłątę manipulacyjną, tzw. prowizję od wartości zamówienia zaraz po dokonaniu zapłaty na konto PayU. Prosimy przemyśleć i rozważyć wszystkie dostępne metody płatności przed podjęciem decyzji o zakupie towarów w naszym sklepie. Zawsze służymy pomocą w kwestii wyboru najlepszej formy złożenia zamówienia.

     

     „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”

     

    „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

    Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 300 PLN ”;

     

    3.4 Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

    12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

     

    3.5 Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

    1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

    Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

    1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);
    2. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

     

    1. Reklamacja

     

    4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres pocztowy:

                Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak

                Zielona 6

                62-860 Szałe

     

    lub adres e-mail: reklamacje@meblehm.pl

     

    4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy  konsumenckiej, na podstawie rękojmi,  czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:  

    • zgłoszenie wady (usterki),
    • roszczenie,
    • dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

     

    4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni;

     

    4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.

     

    1. Poufność i ochrona prywatności.

     

    5.1 Firma "Firma  Usługowa Katarzyna Jakubczak"  jest właścicielem wszelkich zdjęć i opisów zamieszczonych w naszych ofertach, dlatego zabrania się ich kopiowania bez uprzedniej zgody;

     

    5.2 Wszelkie dane uzyskane od kupującego będą wykorzystane wyłącznie do celu realizacji zamówienia, a  każdy klient ma prawo do ich wglądu.

     

    1. Obowiązki w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię

     

    6.1  Sprzedawca spełnia wymogi ustawy z dnia 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię;

    6.2 Obowiązkami ujętymi w ww. ustawie nie są objęte produkty używane, toteż wykonanie przedmiotowych powinności odnosi się tylko do nowego sprzętu;

    6.3 Zgodnie z art. 4 ust. 1 wspomnianej ustawy dostawca jest obowiązany do:

    1) dołączenia do produktu wykorzystującego energię, wprowadzanego do obrotu lub oddawanego do użytku, etykiety i karty sporządzonych w języku polskim;

    2) dołączenia karty do wszelkich broszur lub innej dokumentacji dostarczanej wraz z produktem wykorzystującym energię;

    3) umieszczenia na etykiecie i w karcie danych zgodnych z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię;

    4) Etykieta jest dostarczana dystrybutorowi nieodpłatnie;

    5) Dystrybutor jest obowiązany umieścić na produkcie wykorzystującym energię etykietę w widocznym miejscu oraz udostępnić użytkownikowi końcowemu kartę tego produktu.  

     

     

    1. Postanowienia końcowe.

     

    • Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty (w formie pisemnej);

     

    • Niniejszy regulamin sprzedawca wysyła do kupującego drogą elektroniczną w formie PDF, oraz udostępnia do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym;

     

    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego (oraz kodeksu postępowania cywilnego), a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich;

     

    • W celu realizacji umowy sprzedawca jest zmuszony do wykorzystania udostępnionych danych osobowych na podstawie zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, a po zrealizowaniu danej umowy dane zostaną niezwłocznie usunięte lub trwale zmodyfikowane.;

     

    • Wykonując obowiązek wynikający z Ustawy o ochronie danych osobowych informuje się o treści art. 24:

    1. W przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której one dotyczą, administrator danych jest obowiązany poinformować tę osobę o:

    1) adresie swojej siedziby i pełnej nazwie, a w przypadku gdy administratorem danych jest osoba fizyczna – o miejscu swojego zamieszkania oraz imieniu i nazwisku,

    2) celu zbierania danych, a w szczególności o znanych mu w czasie udzielania informacji lub przewidywanych odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych,

    3) prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,

    4) dobrowolności albo obowiązku podania danych, a jeżeli taki obowiązek istnieje, o jego podstawie prawnej.

    2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli:

    1) przepis innej ustawy zezwala na przetwarzanie danych bez ujawniania faktycznego celu ich zbierania,

    2) osoba, której dane dotyczą, posiada informacje, o których mowa w ust. 1;

     

    • W rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania naszych zdjęć i innych materiałów autorskich, a jednocześnie uprzedzamy o odpowiedzialności za naruszenia norm prawnych wynikających z ww. aktu prawnego;

     

    • W myśl art. 173 oraz 174 ustawy prawo telekomunikacyjne informujemy, że dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego są zbierane automatycznie. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Najczęściej włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie nie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Pliki Cookie można w każdej chwili usunąć ze swojego komputera, a także można także tak skonfigurować przeglądarkę, że nie wpuści ww. plików - w tym celu należy użyć ustawień przeglądarki internetowej (np. wpisując w wyszukiwarkę frazę "ustawienia prywatności dla przeglądarki XYZ").

     

     

                                                                                                                                                            Szałe 24,12,2022

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

     

    Adresat

     

                            Firm Usługowa Katarzyna Jakubczak

                            Zielona 6

                            62-860 Szałe

                           Tel:  606 546 234 lub 664 159 084

                            e-mail : biuro@meblehm.pl

     

               

    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/następujących rzecz/y(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących

    rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

     

    – Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*)  ……………………….;

     

    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ………………………………………………………..;

     

    – Adres konsumenta(-ów) ……………………………………………………………………

     

    ………………………………………………………………………………………………….;

     

    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

     

    ………………………………………………………………………………………………….

     

     Data …………………………………

     

     

     

     

     

    (*) Niepotrzebne skreślić.

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.