• Przechowalnia 0
  • Strona głównaKoszty dostawy
    Szybki kontakt


             Zamówienia 
      
    email sklep@meblehm.pl

    w treści e-mail proszę wpisać swój numer telefonu bądź sprawdzić odpowiedź w spamie.
        

    Sprzedaję na Allegro
    Zobacz moje aukcje na Allegro
    e Raty


    Alior

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
    Płacę z PayU
    Program Ochrony Kupujących
    Tu kupisz na raty PayU

    Koszty dostawy

    Transport, koszty i termin dostawy mebli

    UWAGA!!!
    Koszty transportu są różne w zależności od zamówienia.
    Promocje nie łączą się, więc przed wyborem rodzaju płatności prosimy zapoznać się ze wszystkimi możliwościami dostawy, na każdym etapie zamówienia służymy wsparciem.

    Aktualne koszty transportu od 2019 roku:

    FORMA DOSTAWY KOSZT DOSTAWY
    Meble tapicerowane promocyjne oraz poniżej kwoty 2000 PLN 99 zł
    Meble Twarde 99 zł
    Sprzedaż ratalna 99 zł
    Meble tapicerowane wg całej oferty, nie będące w promocji - zamówienie ponad 2000 PLN 0zł
    Odbiór osobisty 0zł


    1, W związku z polityką rozwoju naszej firmy oraz podnoszenia jakości oferowanych przez nas usług, zamówione meble dostarczamy własnym transportem. 

    2, Koszty transportu są ustalane z każdym klientem indywidualnie. W celu ustalenia warunków dostawy prosimy o kontakt pod numerem 606 546 234 lub mailowo: sklep@meblehm.pl.

     Realizujemy transport zagraniczny w kierunkach: Anglia, Irlandia i Dania. Koszt ustalany jest indywidualnie.

    3. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi od 0 do 180 złotych, w zależności od odległości oraz ilości zakupionych mebli. Przy zakupach na kwotę wyższą niż 5000 złotych oferujemy - TRANSPORT GRATIS.

    4. Koszty dostawy nie mogą być wyższe niż zadeklarowane przez sprzedawcę.

    5. Termin dostawy znajdujący się w systemie przy każdym produkcie, jest terminem orientacyjnym.

    6. Termin dostawy zawarty w potwierdzeniu zamówienia musi być zachowany przez sprzedającego. 

    7. Termin dostawy może zostać przekroczony z powodów niezależnych od sprzedawcy a spowodowanych przez producenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o takiej sytuacji. 

    8. Jeżeli termin dostawy został przekroczony z winy sprzedającego a kupujący nie został o tym tym fakcie powiadomiony, kupujący ma prawo odmówić przyjęcia zamówionego towaru. 

    9. Transport nie obejmuje wniesienia mebli do klienta. Klient ma obowiązek zorganizowania zasobów ludzkich potrzebnych do wniesienia dostarczonych mebli we własnym zakresie

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.