• Przechowalnia 0
  • Strona głównaRegulamin sklepu
    Szybki kontakt


             Zamówienia 
      
    email sklep@meblehm.pl

    w treści e-mail proszę wpisać swój numer telefonu bądź sprawdzić odpowiedź w spamie.
        

    Sprzedaję na Allegro
    Zobacz moje aukcje na Allegro
    e Raty


    Alior

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
    Płacę z PayU
    Program Ochrony Kupujących
    Tu kupisz na raty PayU

    Regulamin sklepu

     

    Regulamin sklepu internetowego "Meble HM"

     

     

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      • Mając na uwadze dobro naszych klientów, w szczególności w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznego oraz rozstrzygnięcia ewentualnych sporów informujemy, że rozmowy z naszymi konsultantami mogą być nagrywane. Korzystając z usług Sklepu Internetowego Klient godzi się na powyższe.
      • Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Informujemy, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach w drodze pisemnych negocjacji pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym strony mogą uzgodnić indywidualne warunki sprzedaży.
      • Sklep internetowy jest prowadzony i administrowany przez Sprzedawcę którym jest Katarzyna Jakubczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak, Szałe, ul. Zielona 6, 62-860 Opatówek (k. Kalisza) (NIP 618-186-80-17 REGON 250933212).
      • Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
        • adres poczty elektronicznej: Sklep: sklep@meblehm.pl, Biuro: biuro@meblehm.pl, Reklamacje: reklamacje@meblehm.pl
        • telefonicznie pod numerem (+48) 606 546 234, (+48) 664 159 084,
        • formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

     

    1. PROCEDURA ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
      • Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
      • Za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie zamówienia mogą być składane przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane przez telefon mogą być składane w dni robocze w godzinach od 10.00 do 18.00.
      • W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy, dokonać wyboru towarów i podjąć kolejne czynności w formularzu zamówienia zgodnie z wyświetlanymi na ekranie komunikatami. Wybór zamawianych towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. W wypadku zamówień mebli tapicerowanych produkowanych na indywidualne zamówienie Klient dodatkowo proszony jest o podanie: nazwy i numeru materiału obiciowego dotyczącego zamawianego modelu, określenia rozmieszczenia materiałów obiciowych w zamówionym meblu (jeżeli model przewiduje taką możliwość), nazwy i numeru koloru, lub wybarwienia drewna jeżeli dotyczy, a w przypadku zamówienia narożnika innego niż uniwersalny określenia strony narożnika. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia obejmujące: opis zamówionego produktu, cenę zamówienia, koszt dostawy, wybraną metodę i termin płatności, wybrany sposób dostawy).
      • Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient przechodzi do dalszej części procedury zamawiania gdzie może wybrać jeden z trzech wariantów:
        • „Zaloguj się” - Klient posiadający swoje konto w Sklepie,
      • „Zarejestruj się” - jeśli Klient nie ma jeszcze konta w Sklepie,
      • „Zakupy bez rejestracji” - każdy Klient może dokonać zakupów bez rejestracji,
      • Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, Klient składa zamówienie dokonując jednocześnie akceptacji treści Regulaminu, oraz potwierdzenie zapoznania się z Pouczeniem o odstąpieniu od umowy, klikając na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Jest to moment zawarcia umowy sprzedaży.
      • Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą wpłynięcia zamówienia (wraz z indywidualnym nr zamówienia), zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
      • Klienci mogą również składać zamówienia przez telefon. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości zamówienia i dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy oraz określeniu formy płatności. Każdorazowo po złożeniu zamówienia za pośrednictwem telefonu Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego zamówienia na podany adres poczty elektronicznej, które będzie zawierać informacje dotyczące wszystkich istotnych elementów zamówienia.
      • Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od umowy.

     

    1. CENY TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI
      • Ceny towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto zawierającymi wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła.
      • Na wszystkie zamówione produkty wymagana jest przedpłata produkcyjna w wysokości nie wyższej niż 30% wartości zamówienia. Potwierdzenie wpłaty przedpłaty produkcyjnej, tzw. "zaliczki produkcyjnej" jest jednocześnie podstawą do rozpoczęcia realizacji zamówienia. Wszelkie wyjątki od powyższego są każdorazowo indywidualnie ustalane i rozpatrywane z obsługą Sklepu.
      • Klient może wybrać następujące metody płatności:
        • Przelew zwykły,
        • Gotówka przy odbiorze,
        • Za pośrednictwem platformy PayU,
        • Płatność online kartą płatniczą lub przelewem on line;
      • W zależności od dokonanego przez Klienta wyboru sposobu płatności:
        • w przypadku płatności „Przelew zwykły” na rachunek bankowy Sprzedawcy, należność pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności na konto Sprzedającego ING Bank Śląski Nr konta: 97 1050 1201 1000 0091 0739 6195 (w tytule płatności proszę podać Imię i Nazwisko oraz numer zamówienia) przy czym Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy po wyznaczeniu Kupującemu dodatkowego 7 dniowego terminu na zapłatę.
        • w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą lub za pośrednictwem platformy PayU należność pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności przy czym Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy po wyznaczeniu Kupującemu dodatkowego 7 dniowego terminu na zapłatę.
        • w przypadku płatności gotówką przy odbiorze należność za towar pobierana jest podczas dostawy towaru przy czym Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy gdy Klient nie dokonał odbioru przesyłki po wyznaczeniu Kupującemu dodatkowego  7 dniowego terminu na odbioru przesyłka i zapłatę.

     

    1. WARUNKI DOSTAWY
      • Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
      • Dostawy dokonuje pracownik Sprzedawcy lub przybrana do tej czynności profesjonalna firma kurierska.
      • Koszt dostawy:
        • Narożniki i sofy 180,00 zł,
        • Stoły, szafy, meble w paczkach w zależności od rodzaju transportu i wielkości zamówienia od 20,00 zł do 180,00 zł
        • Sprzedawca zastrzega wprowadzanie okresowych zniżek na transport, każdorazowo ogłaszanych na stronie sklepu.
      • Konkretny koszty dostawy zostanie wskazany w czasie składania Zamówienia.
      • Dostawa jest realizowana niezwłocznie, nie później niż w terminie 20 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki.
      • Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy w ramach możliwości aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy pracowniku Sprzedawcy, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia.
      • Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie po powzięciu tej informacji Sprzedający poinformuje o tym Kupującego i zwróci mu całą uiszczoną cenę, jeśli ta była zapłacona poprzez skorzystanie z przedpłaty.
      • Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad Kupującemu.
      • Transport nie obejmuje wniesienia mebli do klienta. Klient ma obowiązek zorganizowania zasobów ludzkich potrzebnych do wniesienia dostarczonych mebli we własnym zakresie.

     

    1. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UWOWY
      • Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
      • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy.
      • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia. Przykładowe oświadczenie o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
      • Konsument może wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną lub drogą listowną na adres Sprzedawcy. Sprzedawca po otrzymaniu oświadczenia prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
      • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
      • W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy - umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
      • Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument.
      • Do oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub do przesyłki z towarem prosimy dołączyć uprzednio otrzymany paragon lub fakturę VAT.
      • Sprzedawca nie zwraca kosztów obsługi płatności przez PayU. PayU pobiera procentową opłatę manipulacyjną, tzw. prowizję od wartości zamówienia zaraz po dokonaniu zapłaty na konto PayU. Prosimy przemyśleć i rozważyć wszystkie dostępne metody płatności przed podjęciem decyzji o zakupie towarów w naszym Sklepie..
      • Kupujący zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towarów.
      • Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w szczególności w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, albo w innej sytuacji wskazanej w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r. poz. 134).

     

    1. REKLAMACJA
      • Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru.
      • Gwarancją są objęte te oferty, w których treści Sprzedawca wyraźnie zaznaczył, iż dana oferta jest objętą gwarancją. Gwarancję udziela dystrybutor lub producent. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Gwarancja nie ogranicza uprawnień wynikających z rękojmi
      • Reklamację prosimy zgłaszać na adres pocztowy: Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak, Szałe, ul. Zielona 6, 62-860 Opatówek lub adres e-mail: reklamacje@meblehm.pl. Reklamację może zostać złożona osobiście na piśmie w siedzibie firmy Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak, Szałe, ul. Zielona 6, 62-860 Opatówek.
      • W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie rękojmi, czy Kupujący korzysta z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie wady (usterki), roszczenie jakie chce zrealizować Kupujący (tj. wymiana towaru na wolny od wad, obniżenie ceny wraz z podaniem propozycji wysokości kwoty, o jaką cena ma zostać obniżona, odstąpienie od umowy, co oznacza obowiązek zwrotu towaru przez Kupującego i zwrotu ceny przez Sprzedającego na rzecz Kupującego), dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź.
      • Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
      • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego, brak rozpatrzenia reklamacji w tym czasie, tj. brak ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni, oznacza, że Sprzedawca uznał istnienie wady i sposobu załatwienia reklamacji zaproponowanego przez Kupującego.
      • Sprzedawca nie jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

     

    1. POLITYKA PRYWATNOŚCI
      • Sklep wykorzystuje technologię „Cookies”, jednak wyłącznie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystanie przez Klienta ze Sklepu takich jak:
        • utrzymania sesji internetowej Klienta (po zalogowaniu) dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu Sklepu ponownie wpisywać hasła,
        • dostosowania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów,
        • tworzenia statystyk oglądalności serwisu Sklepu.
      • Jeżeli Klient nie zgadza się na powyższe, należy wyłączyć obsługę „Cookies” w opcjach wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
      • Połączenie ze sklepem powoduje utrwalenie informacji wynikających z ogólnych zasad realizacji połączeń w Internecie takich jak adres IP oraz innych informacji zawartych w internetowych logach systemowych, które wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane przez administratora serwera w celach statystycznych.
      • Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest Sprzedawca – Katarzyna Jakubczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Usługowa Katarzyna Jakubczak, Szałe, ul. Zielona 6, 62-860 Opatówek (k. Kalisza) (NIP 618-186-017 REGON 250933212).
      • Podczas korzystania z naszych formularzy on-line zbierane są dane wykorzystywane do umożliwienia skorzystania przez klienta z funkcji naszego systemu.
      • Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane w celu założenia, utrzymywania i korzystania z konta użytkownika Sklepu Internetowego oraz realizacji składanych zamówień i świadczenia usług dodatkowych związanych ze złożonymi zamówieniami.
      • Każdy użytkownik, który podał swoje dane w naszych formularzach elektronicznych, ma prawo, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych do wglądu, weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia dotyczących go danych.
      • Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza danych osobowych użytkowników osobom lub instytucjom trzecim. Sprzedawca może przedstawić współpracującym instytucjom zestawienia statystyczne oglądalności serwisu, nie pozwalające jednak na identyfikację poszczególnych użytkowników.
      • Odbiorcą danych osobowych będą również przedsiębiorca, któremu Sprzedawca przekazał świadczenie usług księgowych oraz przedsiębiorca, za pośrednictwem którego Sprzedawca będzie wykonywał usługi dostawy towaru.
      • Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w rozumieniu RODO (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych), gdy Klient uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy RODO.
      • Podanie przez użytkownika danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży. Użytkownik jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji złożonego zamówienia.

     

    1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
      • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl.
      • Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
        • Konsument może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.
        • Konsument może zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej.
        • Konsument może skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.

     

    1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
      • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
      • Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień , warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty w formie pisemnej.
      • Niniejszy regulamin Sprzedawca wysyła do Kupującego drogą elektroniczną w formie PDF, oraz udostępnia na stronie Sklepu Internetowego do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Załącznik

     

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

     

    Data …

    Nadawca  … (dane adresowe)

     

    Do

    Firmy Handlowo Usługowej Katarzyna Jakubczak

                            ul. Zielona 6, Szałe 62-860 Opatówek

                             e-mail : biuro@meblehm.pl

     

               

    Niniejszym informuję o moim/ odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej w dniu ……………………….., za numerem zamówienia ………………………………, której przedmiotem była sprzedaż …………………………, który otrzymałem w dniu ……………………. .

     

    Imię i nazwisko, podpis   

     

     

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.